ZEYNEP_mom var gözüküyor çizgi canım. Sana tavsiyem bol bol dinlen daha önce neden kaybettin bilmiyorum ama benimde bir kaybım oldu sürekli doktora gitmektwn. Senin gibi erken öğrendim her hafta doktordaydim
Kese oldu icinde bebek olcakmı. Bebek oldu acaba kalbi atacakmı. Hep beni strese soktular. Bu sefer 6 hafta olana kadar doktora gitmedim. Gittigimde de keseydi bebekti kalp atışı hepsini gördüm geldim ayda 1 gittim doktora