
Merhaba kızlar 4 gün önce şeker yuklemesi yaptım açlık normal çıktı tokluk 170 çıktı 50 mg lik en dusuguyle yapmıştık doktor çizelge verdi yediklerini ictiklerine dikkat et dedi yememem gerekenleri söyledi dikkat ettim üç gün ama sadece sabah tokluk çok yüksek çıkıyor bugün 219 çıkmış birşeyde yemiyorum neden oluyor böyle korkuyorum bebeğe birşey olurmu edermi diye çok zormuş gebelikte şeker bu gidişle insuline baslicam gibi 😢