Dupduru Arkadaşlar aranızda başta kese bozukluğu olup sonra düzelene varmı doktor kontrlnü sürekli yapıp ilaçlarını kullandığı halde .kese bozukluğuda kese normlde yuvarlak olması gerekiyor tam olark şekli öyle olmuyor
sunshine_ Dupduru bana da öyle dendi başka doktora gittim aynı gün kese bozukluğu yoktu bence farklı bir doktora daha gidin
FeyzaBkn Benim arkadaşımında ilk kontrolünde kese bozuk demişti 2. Kontrolde düzelmişti şu an iyi ilerliyor sorun yok dedi