37+1 haftalık oldum bu gün haftada bir kontrole gidiyorum bebeğin suyu biraz azalmıştı daha da azalma oluyor mu diye doktor haftada bir gel demişti geçen hafta gittiğimde suyu aynı durumda daha da azalmamis dedi haftaya bayram tatili olduğu için biz yokuz dogumhaneye git acilden giriş yap onlara suyunun azaldığını suyuna bakılması gerektiğini şöyle dedi bana
Bu sabah gittim acilden giriş yaptım sordum dediler doktor yok ultrasyonla bakılmaz nst baglariz sadece dedi
E ama doktor baksinlar demişti nst suyunu göstermezki dedim bizim yapabileceğimiz nst bağlamak ulstrasyon için doktorun gelmesj lazım dedi
Sinir oldum doktor yok bayram tatili olduğu için
Acil bölümünde sıra verdi nst için doktor kağıt verecekmis bize
Baktım önümüzde 65 kişi War sıcaktan bunaldim çok kalabalikti sinir oldum bende eve geldim
Bebeğin hareketleri iyi sancım oluyor bazen ama normal yalancı sancılar oluyor son günler okdugi için
Bebeğin kalp atışını dinlemek isterdim acikcasi suyu azalsa riske girse kalp atışından anlardik enazindan ama çok kalabalıktı bizde çıktık eve gekdik boşuna gittim yani bebek hareket etmese fekan beklerdim ama hareketleri iyi normal suyu azalmış olsa daha da hazretleri de yavaşlıyor diye biliyorum bu arada suyum felan gelmedi
Birden bire kendi kendine pat diye suyu sıfıra inecek değil dimi
Kaldı çünkü haftaya pazartesi doktorlar oturacak anca o zaman ultrasyonla bakılır