Merhaba kızlar 36+4 haftalık olduk bugün şükür ama bende ne kasılma var ne yalancı sancı ne ağrı şükür ama ben bu çocuğu doğurmayacak mıyım anlamadım burda herkes ağrı sızı diyor ama bende hiçbiri yok Buda korkutuyor beni hareketleri felan var bebişin şükür de bir belirti yok doğuma dair