Kızlar merhaba, doğumuma 2 gibi bir süre kaldı. Hamile lohusa takımı almak istiyorum erkek bebeğim olacak. Renk olarak bebe mavisi veya beyaz düşünüyorum. Sizce beyaz renk nasıl olur? Gecelikli ve sabahlıklı elbise gibi mi tercih etsem rahat olur yoksa pijama takımı gibi üstüne sabahlıklı mı? Hastanede çekimde de giyeceğim nasipse. Yardımcı olabilir misiniz?🥰