elifungan Ben bugün nst de fenalaştım nedense 2-3 kere hemşire çağırdım bayılıcak gibiydim tak çıkar tak çıkar nst den hayır gelmedi zaten 😂 Çatı muayenesi de olmadım hiç doktor bugün dedi eve gidince 2-3 saat sonrada doğum baslayabilir 2-3 hafta sonrada belli olmaz bende de hiç tık yok valla🥰