Ayhansnglu Zararlı olsa doktorlar yaptırın demez kuzum, seni ve bebeğini ameliyatta enfeksiyondan koruyan şey tetanoz aşısı kuzum, cok önemli bir aşıdır, sen zararlı diyenleri asla aldırış etme onlar doktordan fazla bilmiyorlar. Doktorun uygun görüyorsa yaptır, bana da doktorum 20nci haftada yaptıracak bende 17+1′im ama doktora göre 18+0 oldum ❤️