Pinarsalih deletedmom26 ben sadece duyduğum bi olayı anlatmak istedim çünkü bende Pınar hanım a gidecektim çok övdüler ama bu konu biraz tereddüt yaşattı bana farkındaysanız kötü bi doktor diye de asla yazmadım sadece böyle bi durum yaşanmış bilgi vermek istedim çünkü bende dr arayışındaydım
Hndntrk Esraabrklu Esraabrklu doktordan doktora değişiyor olabilir muayene ücretlerinin değiştiği gibi
Almiram ozdalasli hayırlısı olsun hepimiz için sağlıkla hayırlısıyla rabbim kucağımıza almayı nasip etsin evet Uğur beyide duydum bakıcam artk
scl Almiram daha önce genesiste fatma hanıma gidiyodum canım, memorial de neval hanım doğum iznindeymiş o yzden geçici olarak genesise gidiyodum ama artık memoriale geçtim nasipse doğumu memorial de neval hanımda düşünüyorum.
scl Almiram benimde aynı şekilde epidural istiyorum arkadaşım çok rahat bi doğum geçirdi inşallah bizim doğumlarda rahat olur 🙏🏻
YamurKarabulut scl canım selam epidural yaptıran arkadasın normal mi Doğum yaptı ? Birde memorial iyi hangi şubesinde ?
scl YamurKarabulut evet canım normal epidural yaptırdı diyarbakır memorial şubesinde fırat bulvarı var ya o taraftaki şubede neval hanımda yaptı doğumu
Minnakanne Hndntrk malesef artik kurum indirimli o kadar degil yilbasi zammi gelmis kurum indirimi olmasina ragmen 1250 olmus. Genesisten bahsediyorsaniz. 🤗
YamurKarabulut scl ya bende Dicle de Yunus beye gidiyorum haftaya çatı muayenesi yapacak çocukluktan kalça ameliyatım var diye normale uygunsa epidural i denemek istiyorum ama omunda uyusturmam riskinden korkuyorum
scl Almiram evet gelmiş canım en son ona gittim şubatta tekrar randevumuz var doğum ücretleri hakkında bilgim yok tlfndan öğrenilmiyomuş. 15 gün şubat tatiline girdik yarın memlekete gidicez ama gitmeden hastaneye uğricam ücretler hakkında bilgi almak için öğrendiğimde haber veririm sanada 😌
scl YamurKarabulut epidural de felç olma durumu var diyolar kulak dolması bi bilgimi ama insanı korkutuyo arkadaşımı gördüğüm için bişi olmaz diye düşünüyorum ama 😌 buarada bi arkadaşımızda aralıkta yunus beyde doğum yaptı çokta memnun kalmıştı.