Sevdamm Almiram eşimin görevinden dolayı suan Vandayim ama ilk aylar hep ömer beye gittim keşke burada da öyle doktorlar olsa 😔😔çok iyi herşeyi detaylica söylüyor sizin birsey sormaniza bile gerek kalmıyor dakikalarca bebeginizi inceliyor
Hndntrk Esraabrklu zeki beyi çok duydum tamda evimin karşısı ama muayene ücreti 220 tl olunca başka doktor tercih ettim
Esraabrklu Hndntrk evet pahali ama işini muhteşem yapiyor.Eşim hamileliğin süresince oraya gidelim dedi illa.ben kaç defa kabul etmedim ama ısrar edince denemek istedim.
Esraabrklu Ya ben doğumu mu diyarbakırda yapicam iyi bi hastane doktor bilen varmı önerir misiniz bana ? Hangi hastaneye gitmeliyim .ve özel mi devlete mi gidiyim
Hndntrk Esraabrklu devlet hastanesine gitmedim hiç çevremde gidende yok ama araştırdım internetten genel olarak kötüydü yorumlar genesiste pınar hanım var bi dahaki randevumu ona aldım çok metettiler doktoru komşumda bir ay önce orda yaptı çok memnun fiyat olarakta uygun
scl Memorial neval hanıma gidiyorum. Arkadaşımda orda doğum yaptı çok memnun kaldı doğum korkusu die bişi kalmadı yine olsa yine doğuma koşa koşa giderim o kadar rahattı dedi. İnşallah benimde öyle olur 🙈
Esraabrklu Sevdamm şuan 33 haftalığız ayarlayalım şimdiden dedik. Gidip bakalım hastaneyle konuşalım..olmaz mı?? 🤔
guluzarozgenc Sevdamm benimde 4 gun once 3250ydi suan 37+1 ama o zaman iri gibi normal zor olur dedi haftaya pazartesi kontrol var yinr oyle iri cikarsa bakacagiz tekrar
ozdalasli Eymirinannesi memorialda gecen ay sordum 2300 tl sezeryan bir gece oda ama tahlil ve tetkik istenirse ayrica ucretlendiriliyor bilgin olsun
Minnakanne Hndntrk malesef artik kurum indirimli o kadar degil yilbasi zammi gelmis kurum indirimi olmasina ragmen 1250 olmus. Genesisten bahsediyorsaniz. 🤗
Eymirinannesi Hndntrk o hastahanede tek çok hastası olan Dr. Randevu alırsanız sıkıntı yaşamazsınız. Randevu alıp erken giriş yapsanız sıranız öne bile gelir 😃