Hirali Detaylida bakildiginda doktorum bebegin cok asagida oldugunu soyledi bebegi migdeme yakin hissediyorum ama göbek altindada hissediyorum kfasi gobek altindaymis orada hissettigim oymuş bu bir sorun oluştururmu ?
Mamasu Hirali benim de öyle hiç yukarı çıkmadı hep aşağıda, annemde öyleymiş beni aşağıda taşımış doğumun kolay olur dedi ☺️
Sumeyye-88 Bende 28 .haftadayim benim de çok asagida hiç çıkmadı yukarıya doktor bi sorun oluşturmaz dedi kasiklarim da hissediyorum sürekli birde çok tuvaletim geliyor haraket ettikçe
Ygmrcylin Amineasel sanırım 27 Li haftalarda bu sorun var bu gün bana da assagıda dedi 😂🤦🏻♀️Gerçi ben hep assagıda hissedıyorum hıc çıkmıyor yukarı
-ElEle- 22.haftada hareketleri düzenli hissediyor muydunuz. Ben bir gün hissediyorum bi gün hissetmiyorum şuan ikinci gündür hissetmedim bi sıkıntı mı var acaba :/
Hirali -ElEle- ben 17 haftada hissetmeye basladim düzenli degildi daha 1 haftadir duzenli hissediyorum kisiden kisiye degisebiliyormus bkorkulcak birsey oldugunu sanmiyorum
Kevser17 Benımde 28 inci haftamdan itibaren başı aşagıda hissediyorum bence bir sıkıntı yoktur yapmamız gereken musaıt oldukça ayaklarımızı yüksek bır yerde tutup uzanmak