avakadominigi @esmerella37 Başından beri erkek dedi,sağlıcakla doğsun inşallah. 17+6 doktorum baya erkeğe benziyor dedi.Pipi gibi çıkıntıyı gördük.Değişme olur mu bilmiyorum.