ElifKarata Arkadaşlar tahlil sonucundan anlayan var mı antihsb değerim düşük çıkmış bu normal mi internette olumsuz şeyler okudum yardımcı olurmusunz.
ferhpnar ElifKarata aşının etkisinin azaldığını gösteriyor canım doktor uygun görürse tekrar aşılanabilirsin
nur6565 ElifKarata hepatite karşı bağışıklığın yok canım ben bazılarında hemen tutmuyor aşı ben 3 doz olmuştum aşım tutmadı bi 3 doz daha oldum sonra tuttu aşı
ElifKarata ferhpnar yaa sordum sağlık ocağına daha önce olduysan aşı olduğundan eminsen gerek yok dedi eminim ama yine de tedirginim randevular da hep dolu 10. Haftama bulabldm smdi 7 haftalığız canm .
ferhpnar ElifKarata evet bazı doktorlar ömür boyu korur tekrar aşıya gerek yok diyor. Hepatit b zaten