Echngr ay rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah canım hiç korkma bebek belirliyor doğumu biliyorsun suyun bitmiş açıklığında 1 cm se bence cok-da riske atma yani aşırı bekleme bence illa norma doğum olsun diye sezeryan olaun de bence bebeğin sağlığı için zaten doktorunda söyler diye düşünüyorum ama inşAllah bunlara gerek kalmadan acilamna olur.ve bebeğine kavuşursun rabbim bir avazda kucağına almayı nasip etsin inşAllah 😊🙏