30 haftalık gebeyim Dün sıvı ile karışık akintim oldu test yaptılar şükür amniyo sıvısı değildi nst bağladılar hafif kasılmalar vardı akıntı çok olunca alttan elle muayne etti orda kanlı akıntı geldi evde de geldi aslında çok tedirgin oldum. Ciğer geliştirici vuruyordular erken dogum olursa diye.