Ben önce özele gidiyodum ücretler artınca devlete geçtim neredeyse 4 aydır devlete gidiyorum 3 kontrolüm aydan hanıma oldu ilgili bence herşeyi soruyor testleri yapıyor 4. Kontrolüm ona denk gelmedi şerife hanıma gittim oda iyiydi artık son kontrolüm aydan hanıma yine tabi doğurmazsam ben memnunumm