Aselkus 14 haftalik hamileyim bu hafta adet agrisi gibi agrim var hemen adet olacakmisim gibi sizlerde de oldu mu yoksa sıkıntılı mi acaba
Pinar1212 Aselkus bende 14+5 im bel ağrım var kasık ağrım var çok sancılı ve kanamalı olmadıkça endişe etmeyelim 😇
Kubra2626 Sıkıntılı bi durum yok böyle ağrılar olabiliyor doktoruna bi sor ama sen gene de. Kanama falan yoksa korkma. İleriki dönemlerde daha da artıyor o ağrılar haberin olsun telaş yapma yani.
Aselkus Kubra2626 kanama yok şükür surekli takip ediyorum ama acile gitmistim sol tarafimda tas gibi agri olmustu rahimde kasilma var dedi cok bilgide vermedi devlet hastanesine gitmistim doktorum izinde bayram donusu hemen gidecegim ins bebegim iyidir