Kızlar ben en son 25 Mart’ta hasta oldum ve hamile kaldım kontrole gittim doktor geç döllenmiş bebek 30 Mart’ta hasta olmuşsun gibi düşün dedi sonra 2 kez daha kontrole gittim bana bebegi hep küçük soyledi o doktoruma göre bebek şuan 10 +2 deyim ama burada doktora gittim bana bebeğin büyük olduğunu söyledi ve 13+2 deyim hangisi olması lazım gitsem cinsiyete bakılır mi sizce bugün özele gitsem fikir verir misiniz