Susu_09 bende diyorum kesin bende de çıkıcak diye takip ettiğim influencer var bir tane izi hamolugin basından beri o kadar çok tatlı yediki ona rağmen selesi çıkmadı sınıra yakındı ama dikkat et demişti sanırsam doktoru ben tatlıyı normladede sevmem pek hamiliğine zaten hiç görmek istemedim oğlum olcak ona rağmen o dediğimizde oğlu olucak 3 hafta var aramızda kız 14 kg falan aldı ben daha 3 kg aldım ama bende çıkar diyorum kesin çok garip bir durum ya neyle alakalı anlayamıyorum günüm gecmezse yine yaptırmayı düşünüyorum tabi randevu da bulabilirsem ama bakcaz bakalım