Herhangibirisiiiiiii çok saçma buluyorum ya bu düşünceleri..Allah aşkına herkes sebzesini meyvesini sanki kendi yetiştiriyor. Pazarlar dolmuş gdo lu sebze meyvelerle..Yediğimiz et tavuk bile ne kadar düzgün bilemiyoruz
Sanki her şey cok sağlıklı paketli gıdaya kusur buluyoruz.
Fazlası tabiki zarar ama arada yemenizde bir zarar olmaz..Doktorunuzun verdiği vitaminleri ihmal etmeyin,elinizden geldiğince organik beslenin ama arada kaçamaklar olur tabi ki