Merhaba arkadaşlar ben hep buradaki pozitif doğum hikayelerini okuyarak kendimi motive ediyordum o yüzden bende hikayemi yazmaya karar verdim 😊 akşam saat 8 gibiydi lekelenmem başladı nişan mı yoksa doğum mu anlamadım başta, sonra doktoruma yazdım doğum başlangıcı olabilir dedi ağrım oluyordu arada ilk adet olurken nasıl bir ağrıya öyle az az, sonra doktorum bebeğin hareket edip etmediğini sordu hareket ediyordu, bizi hastaneye yöneldirdi istersen git baksınlar dedi riske atmayalım diye. Ben biraz daha bekledim yarım saat falan sonra ağrılarım gitti ve lekelenmem de kesildi bende hastaye gitmekten vazgeçtim. Sabah zaten kontrolüm vardı. O akşam uyudum sabah 5 gibi uyandım yine az bir lekelenme ile sancım vardı aynı şekilde, eşimi de uyandırdım hastane çantamı falan kapının önüne koydum eşimle hatıra fotosu çekildik çok rahattık😊 sonra sabah 8 buçukta çıktık hastaneye gittik annem ile zaten bir iki haftadır hep nst de sancım çıkıyordu ama doğum yoktu ve nst çektik bu defada sancım çıktı, doktor muayene etti 2 cm açıklığın var dedi istersen riske atmayalım kahverengi lekelenme olduğu için bebek dışkısını yapmış olabilir dedi bende kabul ettim. Eşimi aradım o eşyaları alıp geldi beni odaya aldılar ve suni sancı verdiler 10 dk falan sonra kestiler kendi sancılarım başladı. Dayanamıyacağımı anlayınca prenses doğum istedim. Açıklığı 4 cm olunca Sırtımdan bir iğne ile uyuşturdular ve ağrılarım yavaşça azaldı. N
Belimden aşağısında uyuşukluk hissediyordum sadece, Suyumun gelmesini beklediler ama olmadı sonra suyumu patlattılar temiz mi dışkı var mı diye ama temizdi çok şükür🙏 10 gibi muayene olmuştum 11.30 gibi doğum haneye alınmıştım bunların hepsi sanki 10 dk gibi geldi bana 😂 saat 2.30 gibi alttan bir baskı hissettim bebek geliyordu eşim ebeyi çağırdı, açıklığım 8 cm olmuş hemen beni başka odaya aldılar ve doktor çağrıldı. 5 dklık bir ıkınma sancısı çektim sadece, doktorum sürekli nefes al verirken birden ıkın dedi öyle yaptım, en fazla 5 defa falan ıkınmışımdır son ıkınma ile bebeğimin ağlama sesini duydum ve öyle bir rahatladım ki sanırsın dünyanın bütün yükünü sırtımdan atmışım gibi 😂 doktorum ıkınma sıralarında 3 cm bir kesi attı onun dikişi yapıldı ve bebeğimi kucağıma verip hemen odama çıkardılar, dünyanın en güzel duygusuydu bebeğimle ilk buluşmam 😍 allahım isteyen ve bakabilecek herkese bu duyguyu yaşatsın versin, çok uzun oldu kusura bakmayın ama detaylı anlatmak istedim 😍 hakkınızı helal edin o yüzden😊