Mrb benim bir çocuğum var ikinciyi istiyoruz olmadı 4 kez düşük yaptım bütün gerekli tahliler falan temiz çıktı bir sorun yok yine olmadı gecen yıl dahi mflimi çektirdim ve enfeksiyon var dediler sağ tüp alındı artık olur dediler 1 yılı geçti yine olmadı artık bende doktora gitmek istiyorum ama Akdeniz üniversite tıp fakultesine tüp bebek ve interlite bolumune randevu alsam orda önce iğne tedavisi ile baslarlarmi acaba bilginiz varmi