zeynozey Mervergun- 60 derece diye önerlmişti, kıyafetlerin içinde de hep 40 derece diyodu, 40 ta yıkadım ben 😬
tubimom Mervergun- benimde erken doğum riskim var hala duruyorum 32 hastalığım bayramdan sonra artık kısa programda yıkıcam zaten tozu olur sadece
Kumsalakkus 32 haftaligim deterjan sipariş verdim gelsin yikicam erkenden herşeyi yapıyım ne olur ne olmaz diye
zeynozey Kumsalakkus ay hiç erken değil deterjanınız gelsin yıkayıp ütüleyip bavul hazırlığına geçin. 32+3 bende yıkama ütüleme bitti bavula başladım yavaş yavaş ☺️
Seyma-10 ZAten kirli değil ütüde yapılıp mikrobu kırılıyor o yüzden en düşük ayarda öyle uzun uzun yıkatmadım kısa ve 40 derecede yıkattım her kıyafet kaynar suya gelmiyor
Youngmotherr CilekBebekdeLekeYapmazCahil bende öyle düşünüyorum çantası yarın gelecek bugün yıkayacağım
CilekBebekdeLekeYapmazCahil Youngmotherr Aynen, asla bebeğin kıyafetini makineye atmam. Oraya kendi kıyafetlerimizi atıyoruz. Bakteriler falan ölmüyor makinede. Bebek için hijyenik değil asla.
aminehumamoms CilekBebekdeLekeYapmazCahil hiçmi atmıyosunuz makineye hepsini elinizdemi yıkadınız yorganı battaniyeleri vs