zehra_mm Kubare134 hayır araştırma da da yapiliyo benim de 16 Şubat detaylı ultrasyonum var Leyla özen ve Merve akın beni iyi diyorlar ama detayliya kim giriyo o kadarını bilmiyorum
Kubare134 Eylull1 ben de Batman da yaşamıyorum zaten.. Araştırmıştım bayağı doğumu orda yapacağım için..
Yenianniss- AnneAdayi56 Kenan hocadan memnun kaldınız mı,ilgili mi ? Detaylı ultrason nasıl geçti , görüntü ya da CD veriyor mu ?
Miniminik1 Eğitim araştırmada normal kadın doğuma giderseniz sizi perinatoloğa yönlendiriyor bilge hanım var hastanede o da yapıyor