Nazli_2580 Ilk gebeliğim ve 30+3 deyim dün sancı ile hastaneye gittim yalancı sanciymis sizlerde 30. Haftadan sonra sancı çekenleriniz oldu mu ve ne zamana kadar sürüyor bu.
Mlke987 Nazli_2580 29+3 az önce çok kötü bir sancı girdi belime adet sancısı gibiydi ter döktüm resmen bebek toplandı bi tarafta suan daha iyiyim ama çok korktum
Youngmotherr Nazli_2580 32+4de çektim en yoğununu acile gittim ufak sancılarım çıktı şimdi 32+6yım iyiyim çok şükür
Nazli_2580 Mlke987 Benim sağ kasık tarafimda başladı öyle belime vurdu ve ağrıdan sağ bacağımla adımı zar zor attım