Asas27 Kızlar 34. Haftadayız sağa ve sola yatmaya çalışıyorum fakat sırtüstü yatarken çok rahat ediyorum uyandığımda kendimi sırtüstü buluyorum çok mu sakıncalı acaba
Aecer Asas27 bana da doktor ilerleyen haftalarda sırtüstü yattığında kendin de rahatsız olacaksın zaten demişti ama olmuyorum 😃 sağa sola yatmaktan kalçalarım ağrıyor artık ben de kendimi sırtüstü yatarken buluyorum hep🙄 çok uzun süreler yatmadığımız için bir şey olacağını sanmıyorum
Csymnt Asas27 benim doktorum nasıl rahat ediyorsan oyle yat hiçbir sorun olmaz dedi 34. Haftamdayım bende cok sukur hiç sıkıntımız olmadı. Sag sol sırt üstü her şekilde yatıyorum 😄
Ogretmenanne21 Gebelikte uyku pozisyonu Kağan Kocatepe diye arat internetten videosunu bulursun canım rahatlatıcı bilgiler var
Pikachukiz53 Bende tam tersi sırt üstü oldum olası yatamadım ama beyefendi sağolsun sağa sola yatmams bazen izin vermiyor
SSumm Asas27 benim doktorum eskiden ninelerin bu bilgileri biliyor muydu kaç tane sağlıklı bebek dogurdular demişti 😁 birde sol tarafa yatmaktan sol tarafiniz felç gibi geziyorsunuz vücut zaten pozisyondan rahatsız olduğunda uyanıp değiştirmek istersin demişti ☺️ ben yine de sol ya da sağıma yatmaya özen gosteriyorum bazen beş dakika falan sırt üstü yatıp sırtımı dinlendiriyorum 🤭
twinboymama hiç yatamazdım sırt üstü. o kadar özlemiştim ki sezaryen için spinal iğneyi yapıp masaya yatırdıklarında oh be dünya varmış demiştim 😌 siz hala yatabiliyorken yatın bence
Gezgin1Anne Sırt üstü yatınca bebeğin tüm ağırlığı üstüme çöküyor nstden çıktım geçen gün, baktım başım dönmeye başladı orada sırt üstü yatmıştım. Bana yaramıyor