Pitircik_Annesi Merhabalar annişler , isim konusunda çok kararsızım sizlerden yardım istiyorum . Seçeneklerim şunlar ; Suğra , Mayda , Gökçe , Bir de büyük kızımın adı Öykü Sare . Ona uysun diye Özgü de düşündüm . Tavsiyeleriniz varsa alırım 🥰😘
Hazalaskin Pitircik_Annesi gökçe çok güzel isim bence bunu seçin 🙏 farkli bi konu için postunuzun altınu işgal ettim kusura bakmayın moderatöre ulaşamadım özür dilerim 🙏😘