Pembesarelle2
Ben bu işte çalışmaya başladığımda 25 yaşındaydım ve bese ozaman başladım hemde kendim satıyordum, bildiğiniz bankada sadece bu işi yapan pazarlamacıydım. Şuan 35 yaşındayım ve besteki paramın tamamını alabilirim ve devlet katkısının sadece 60% ını alabilirim bana maaş bağlanmaz paramı toplu çekerim.
Ama anneme yaptım o dönemde besi 62 yaşınaydı şuan 72 yaşında ve beste hem 10 yılını doldurdu hemde 56 yaş üzerinde bu sebeple devlet katkısının tamamınıda alır isterse maaş da alır.
Bilmem yeterince açıklayıcı olabildim mi☺️