Rabissssscee Rmysmt hayırlı olsun sağlıkla devamını görmeyi ve kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🤗♥️ gözünüz aydın 🥰
Elif__oztrk Rmysmt Duygularını anlayabiliyorum canım ❤️ 31 mayısta transferim oldu benimde çok şükür ilkinde tuttu, inşallah sizde hep güzel haberler alırsınız 😍 iki günde bir kan verip yükselip yükselmediğine bakın 🤗
64Demet64 Catlatma ignesi kullanmismiydiniz transfer öncesi ? Kullandiysaniz onun hala etkisi olabilir vucutta. Ama kullanmadiysaniz hayirli olsun diyeyim simdiden benimde 7. Günde böyle cikmisti. :)
Rmysmt 64Demet64 yok kullanmadım yumurta toplandiktan sonra 1 adet bekledik sonrasında transfer öncesi progesterona basladim ki hala vuruyorum sonra transferim oldu yarın kan da vericem inşallah vardir🙏🏻
Dmrsm Rmysmt kuzum hayırlı olsun tebrik ederim özel değilse tüp bebek sebebin neydi insllah bnde gelecek ay baslicam 😌
Rmysmt Dmrsm teşekkür ederiim pco vardı bende olmuyordu 3 senedir ilkinde oldu kan verdim 105 çıktı somucumm
Cutemomy Rmysmt çok güzel bir haber💐💐tebrik ederim 🙏Rabbim inşallah banada nasip eder. Bende 19 haziranda transfer oldum.