Perşembe günü kontrole gittiğimde bebeğimin suyunun azaldığını hemen sezaryene alınmam gerektiği söylendi. Bebeğimin kol bacak gelişimi 8 hafta geriden geliyordu bir sürü hastalık tanısı kondu göğüs kafesi dar dendi, korkunç bir psikolojiyle ameliyata girdim. Bebeğim doğdu ama küvezde şu an. Bayramdan sonra testleri yapılacak, çok korkuyorum dedikleri gibi bir hastalık çıkacak diye. Bize dua edin 🙏🏻