Arkadaşlar sabah inanılmaz bir göğüs kafesi yani ön kaburgalarda batma ve ağrı ile uyandım bu genellikle gebeliğin son üç ayında görülen bir durummuş ama ben şu anda 12+4 teyim bu durumu yaşayan oldu mu ya bebek şu an bu baskıyı hissedeceğim kadar büyük değil ki….