Nunuuh ay rabbim hayrını doğumlar nasil etsin canım sağlıcakla kucağına alırsın inşAllah bence hissetmemen daha iyi zorlanmazsin başta duyduğum kadarıyla son bebek çıkacağı zaman en çok şancı oluyormuş son 10 dk mı ne diyorlar işte sonra kuş gibi oluyormuşsun bende sancısız böyle acıkmam olsun istiyorum hem doğumu stressiz yapayım biraz daha diye şancıdan stres yaparım diye düşünüyorum acı cekcegim için ama sonrası rahat işte inşAllah sende bir avazda doğurursun bebeğini 🙏😊