Merhaba 17. Haftamda kanamam oldu 2 gün hastanede kaldım progestan ve iğne kullandım hala kullanıyorum kanamam bitmişti ama ilk kanamadan 4 gün sonra tuvalete gittiğimde peçeteye kahverengi akıntı şeklinde gelmeye başladı 4 gündür devam ediyor ama yoğun değil bazen hiç gelmiyor bu durumu yaşayan var mı ?