3prens1prensesmom Bahartryk 37+5te kontrolum vardi muayeneden sonra haftaya alalim bebegi anesteziyle gorus dedi gunu ayarlandi sabah 8de gel dedi o sekilde olmustu🤗 diger ikisinide aniden muayene sirasinda doguma aliyorum diyip sezeryan olmustum🙈
zeynozey Bahartryk ilk sezeryanımda nişan geldiği için 37+4 te aldılar bekletmedi. Şimdi ikinciyi olucam 38-39 a kadar bekleriz sancı su gelişi olmazsa dedi hayırlısı:)