Kızlar selam şuan 31+2 yim 3 gündür falan bir halsizlik var üzerimde çocukta çok hareket etmiyor gibi geldi akşam üstüne doğru bir karın ağrısı oluyor doktora gitmeli miyim sizce ? Araştırıyorum bir sitede suyu fazla diye hareket hissedilmez diyor bir sitede tam en hareketli olduğu dönem diyor anlayamadım