yusram ben hiç gitmedim parasız olarak ancak öneri üzerine gittim bende direk paralı olarak, ki onncesinde özele gittim , tepecige gittim ilgilenmiyorlar ve guvenemedim açıkçası. Şimdi ikiz olunca be im gebeliğim riskli olarak geçiyor o yüzden ali akdemiri önerdiler bende memnun kaldım. Özel gittiğim halde saatinde giremedim çok bekledim birde özel olarak gitmediğini düşün daha kötü olur diye dusunuyorum