Herkese merhaba cuma günü kontrole gitmiştim 2 cm açığım vardı doktor rahim uyarısı yaptı cumartesi pazar kendisi gelir uyarıdan sonra dedi ama hiç bi belirti gelmedi maalesef 40+5 olduğum için artık iyice günüm geçmeye başladı suni sancıya bağlanmaya gidiyorum o kadar heyecanlıyım ki geceden beri yatamadım dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🙏🏻