Kızlar 32 haftam doluyor izne ayrılcam özel sektörde fabrikada çalışıyorum şimdi. Şimdi 4 ay boyunca o iznim olduğu sürece her ay normal şekilde maaşım yatacak mı yoksa 16 haftanın sonunda mı yatıyor ayy inşaAllah her ay yatırırlar. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi bu konu hakkında ❣️❤️