Totanseyma Fdoner-34 turizm sektöründe çalışıyorum normalde haftaya izne ayrılacaktım ama patron 1 ay evden destek ver dedi 36 yı bekleyecem izin için
Katibe_hanim Ben geçen hafta ayrıldım. 32. Haftaya girince doktor rapor yazıyor 32 haftaya gitmen yeterli doldurman değil. Bende memurum
Mltsnl Katibe_hanim peki mesela kaç aylık sgk girişi oluyor ve mesela 32 de ayrılınca yada 35 de ayrılınca ücret değişiyor mu 1 Temmuz itibari ile 33.000 olmuş diyorlar
esmaaypnd Mltsnl ücreti neye göre veriyorlar özel sektörde çalışan ile kamuda çalışanın parası aynı mı oluyor bu neye göre belirleniyor bilginiz var mı acaba
Nanelimonn Mltsnl bu bahsettıgıjız 33 bın nedır??? Ben de memurum sordum.32.haftada ızne ayrılınca sadece maas almaya devam edecegız 2 ay dogum oncesı 2 ay da dogum sonrası. Ben başka bır ucret duymadım. Nedır 33 bin dedıgınız😬
Mltsnl esmaaypnd yani ben bir tanıdık vardı 90 gün prim tam yatmış olması gerek dedi ona göre tam alınıyormus 120 günmüş eskiden ama tam yatıyorsa bir fark olmaz
Freyan esmaaypnd sgk ve emekli sandığı farkli.Ozel sgk ya bağlı,memur emekli sandığına bağlı. Memurun aylığı hiç kesilmez ücretli izindeyken (analık izni) 8+8haftada.Gununde yatar yani sgk için durum farklı olabilir
esmaaypnd Mltsnl 170 arayıp sorduğumda bir yıl içindeki pirim gün sayınıza göre alıyorsunuz demişti bu ne kadar eder bilemiyorum
esmaaypnd Mltsnl peki bu doksan gün son doksan gün aralıksızmı olmalı yoksa toplamda olsa yeterli olur mu. Çünkü ben özelde çalışıyorum bazı aylar sigorta girişim az girildi
gunesveannesi16 Fdoner-34 biz bugün 32 hafta olduk bugün doktorumuz rapor yazıcak direk ben 37. Haftada ayrılmayı düşünüyorum çalışır rapor yazılacak bugün