Kızlar merhaba 21 haftalığım yirmilik dişim çok fena şişti ve ağıyor doktor parol ve antibiyotik klomaks verdi kadın doğum doktoruma da danıştım içebilirsin bebeğe zarar olmaz dedi başına gelen var mı bir de bayramdan sonra çekeceğim dişi gebeliğe engel deği dedi diş doktorum. lütfen cevap verir misiniz ağrıdan duramıyorum ilaçlar pek işe yaramadı