Gunaydınlar🥰 teyzelerimiz umarim bu duygularimi anlarlar 🙈 4.gebeligim diger 3ü o kdar berbat gecmistiki hatta son gebeligimde yasanmamasi gereken ne varsa yasadim basima gelmeyen kalmadi🥴 fakat bu cok baska hatta bambaska 🙈 ben boyle rahat gebelik gormedim 2 kere belki cikarmişimdir ne agri ne sizi ne bulanti hic birsey yok . Ultrasonda bebegi gormesem hala inanmicam gebe olduguma 🙈 diger gebeliklerim zordu ve 3 oglum var acaba bu kiz olabilir mi🙈🙈🙈🙈 16+3 olduk hala cinsiyetimiz belli degil bayramdan sonraya randevum var catlamak uzereyim 😂 rabbim herkesin evladiyla birlikte benim ogluslarima da ömür versin ama kizim olursa dualarim kabul oldu dicem😌🥺🥺🥺