Eda_Hanim valla çok felaket birşey, benim cildim normalde zaten kuru, ekstra egzamaya da meyilli. Sürekli kaşınıyor, isyemsizce kaşıyorsun ve kanıyor artık. Ben iki krem karıştırıp sürdüm geçti. Ama hamilelikte tekrar hortladı, ona da krem sürdüm dindirdi acısını. Bepanthol da güzel egzamaya karşı olanı.