39+2 de normal doğum diye gidip Sezaryen olmak zorunda kaldım. Devlet kontrolündeki doktorum hiç çatı muayenesi yapmamıştı. Suyumun gelmesiyle hastaneye giriş yaptım önce 2 3 cm açıklık vardı bakan doktor rahmin aşağıda tarzında bir şey dedi fakat normal doğum yapabilirsin dedi 8 saatin sonunda başka bir doktor daha muayene etti orası biraz zulüm gibiydi açıkçası 7 8 cm açıklık var fakat rahim duvarın önce bebeğin kafası sıkışa bilir sezaryen olman gerekiyor dedi ve o kadar sancının sonunda minik kuşumu kucağıma aldım. Bence çatı muayenesi önemli belki doktorum en baştan bakmış olsaydı bu kadar sancı çekmezdim 🤣 ama her şey kızçeme bakınca unutulup gidiyor rabbim herkese en hayırlı doğum hangisiyse onu nasip etsin 🙏🙏🧿