Ask-bebegim 18+2 haftaligiz bı anda ateş halsizlik oldu kafamı kaldıramıyorum dün sbaahtan bugün bu saate kadar uyudum istahim da yok parol alsam aç karnına sıkıntı olur mu
Anneciik Ayrıca acilde izotonik su diye 500 cc bir serum yaptırmıştım doktor onayıyla hamilelikte normal bu da toparlamıştı