Gzoo Kızlar yarın 12de sezeryan doğumum var lütfen dua edin hayırlısıyla kavuşayım bebeğime 37+4 te olcak doğumum umarım erken değildir
elaweannesi Gzoo doktor mu öyle istedi siz mi erken değil mi acaba bi kaç gün en aşağı 38+0 da alınır diye biliyorum da
Gzoo Betullthn aynen benimde öyle 12de gircem ama cok korkuyorum rabbim hepimize yardım etsin inşallah