Kızlar bugün akşamüstü 4ten beri dışarıdayım ama hep oturdum çok hareket etmedim taş patlasın 30 dk yavaş tempoda yürümüşümdür 11 gibi eve geldim uzandım bebeğim çık hareketlendi bu akşam canımı yakacak dericede tekmeler attı ara ara da adet ağrısı gibi ağrılar yaşamaya başladım adet ağrısı gibi kasıklarıma ağrı giriyor biraz sürüp normale dönüyor duşa girdim çıktım şimdi de belimde ağrı olmaya başladı sağ bacağıma doğru ince sızı şeklinde ağrı iniyor doğum mu yaklaştı yalancı sançılar mı ney bunlar ilk doğumum olacak 38+2 olduk?? Şimdi de bebeğimi hıçkırık tuttu sanırım içimde düzenli bi hareket var