Seydaaylin Merhaba arkadaşlar şeker hastasıyım biraz suyum fazlaydi Bir haftadır su gibi akıntım oluyur çamaşırima bakıyorum ıslaklık var ama ağrım fln yok benim gibi olan oldumu doktora gitmeli miyim 32.haftamdayım
Nidaaaaa Seydaaylin gervekten oyle. Bazen bakıyorum su mu acaba yada kaçırdım mı farkında olmadan veya nem mi. Benımde sekerim var. Nem desem diyorum bu kadar ıslak olur mu ki dıyorum. Devamlı camasır degısıyor um. 😏😞
Babyykmz Seydaaylin aynı durum hamileligimin basindan beri var bende şeker yok yalniz. Doktora her gittigimde suyuda normal bebegn cok guzel diyor anlamadim gitti