Busrabulduk- Uyumayan gelsin kızlar Kaçıncı gebeliğiniz ve kaç çocukla kalmayı planlıyorsunuz 😂 (2. Bebişimi bekliyorum)
Nur123aa Busrabulduk- doğurdum oğlum bir yaşında Allah nasip ederse oğlum 3 4 yaşına girince kardeş yapmayı düşünüyorum tabi kısmet bu korunmayla biraz zor gibi gittiği yere kadar artık 😄
Busrabulduk- Myworld37 ayy bende öyle diyordum kızım 2 yaşına geldi gaza geldim üşenmedim yaptım bi tane daha😂
Myworld37 Busrabulduk- bugün bende gaza geldim hamileliğim koca karnım oğlumun bebeklik hallerine baktım durdum heveslendim amma yokk aşkoo gazla tuzla olacak iş değil 😂😂 oğlum 2 yaşına kadar emsinde ondan sonra oğlum büyümüşken biraz gezeyimde ❣️❣️
Senle1 Busrabulduk- teşekkür ederim canm Allah isteyen herkese nasip etsin senin minik de saglikla sihatle gelsin inşallah ♥️
Bebeklerim2p 4 yaşında oğlum var 2.ye hamileydim düşük yaptım 4 gün önce 🥺 şimdi zamanını bekliyorum yine 🙏🌸
Busrabulduk- Bebeklerim2p çok geçmiş olsun vardır bir hayır kuzum Rabbim hayırlı zamanda Hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🙏
Nur123aa papatya56 geçen haftabir korktum adet olmadım günüm geçti hemen ağlamaklı oldum üç buçuk attım valla 😄 biz öyle planlar yapiyoruz ama korktuğumuz başımıza gelir 😄
papatya56 Nur123aa Ay Allah korusun 😂şimdi istemiyorum hamileliğim riskli geçiyo bende her ay korkuyorum adet olmucam diye😂