Bende kola delisi birisiydim 8 hafta önce hamile olduğumu öğrendim ve bıraktım ancak 2 gün önce düşük yaptım 😞😓😥😔çok aşırı derecede üzgünüm,dibe çökmüş durumdayım ben anne olacağım diyerek icmiyordum şuan da içmeyi düşünmüyorum içsem vicdan azabı çekecek gibi hissediyorum psikolojim hiç iyi değil.
Çayı kahveyi bile komple bırakmıştım
Sağlıkla kucağınıza alın 🧿