Gecemboncugummmm Kızlar merhaba. 18+0 haftalık hamileyim. 24 temmuzda kontrolüm var. Tetanoz aşısının belli bir haftası var mı? 22 haftalık olunca doktora gideceğim o zamana kadar vakti geçer mi acaba bilen var mı?
Mummumlilo Aile hekimliğinden arıyorlar aşı zamanınız geldi diye beni aradılar yani ben geç oldum çünkü ellerinde aşı yoktu gelince haber verdiler.